Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Mocht je hier gebruik van willen maken, stuur dan een mail naar lisa@tijdsupply.nl met je ordernummer. Indien wij het product in goede staat ontvangen, storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Mocht je hier gebruik van willen maken, stuur dan een mail naar lisa@tijdsupply.nl met jouw klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.